11/11/2015

Get well soon boys!








We stayed at holiday house near the 90 mile beach on the weekend.
Poor Dean, he pull out 4 of the wisdom teeth at once!! He was in extreme pain!
Wow, his face was like… giant!!! Hugely swallow up and he could only eat processed/grounded food.

So this holiday was perfect for him, just stay out of his computer!  DO NOT WORK,
And get rest and just get better…
But there is another one, who suppose to just get better.. but not working!!
After visiting vet twice a week (Takes 50min one way) for 4 weeks – My vet Malcolm finally approved for the beach visit with Niah.  
We sure don’t want him to loose his muscle mass. But unfortunately, Niah is slightly limping again after our beach walk… ahhh!! I am devastated..
But Niah was in heaven!! he could finally run free…
Well, Patient is only way to cure his broken toe.  Looks like we can not come to the beach at all for awhile.
Get well soon boys~!

ディーンは金曜の朝、可哀想な事に、ずっと前から色々と問題を起こしてきた親知らず 4本をすべて、一気に 抜歯したそうです。
一気に4本なんて!?かなりアグレッシブじゃない?って思ったけど、ちまちまやるより一気にやった方が良いと、彼らしい考え方で”やるなら一気に抜きましょうと先生を説得したらしい。
予想通り顔の腫れはジャイアント!おまけにはんぱない痛みだったらしく
かなり強力な痛み止めを飲んで寝込んでいました。

週末は23日でメルボルンから3時間程離れた90マイルビーチの近くのホリデーハウスを予約していたのですが、休養休暇となってしまいました。でも家に居ないのでパソコンを見る事もないし、仕事もできないので休養にはいい環境だったみたい!ビーチの散歩も気晴らしになったみたいだしね。

そして休養するはずのニアの足なんですが、獣医さんのマルコムがビーチは今のニアにとってもいいから是非行っておいで!と言ってくれたのでついつい行ったのですが、結果ビーチで遊んだ後、やっぱり少しビッコしてるのが判明。週2日片道50分かけてVETに通っている私も落ち込みました。
忍耐です。耐えましょう、耐えないと良くならないはず。。
ビーチで遊ぼうなんて甘かった。もう今年は年末まで行かないよー
年末までに良い方向へ向ってくれたらいいけどなぁ。
再来週マルコムにもう一度見てもらうコトになっています。

速くよくな〜れ 男子よ〜 :)

No comments: