1/10/2012

super dog friendly acomondation!








We had a off from Camping for 5 days, and stayed at accommodation
near Mt. Kosciusko. 
How lucky is we could stayed in a house where dog can be free inside?
We could have almost the same life style as our house!! very cool!
Thank you for Bimblegumbie's Owner Prue, she was amazing, strong dog lover, 
also such a beautiful antique furniture collector! I really loved many of them!
it was very welcoming and cozy stay!  

3日間のキャンプの疲れを癒す為1月2日から5日間
Bimblegumbieに宿泊しました。
オーナーのプルーさんも6匹の犬を飼う大の犬好き。ボーダーも飼っていたそう!
グレートデーン、シェパード、ケルピーと色んな犬種と犬好きの人でにぎわっていて
快適。写真はオーナーさんの素敵なアンティーク家具のコレクション!
素敵な家具と山々、友達と犬達に囲まれてかなり楽しい5日間でした!



2 comments:

mika said...

良い所ね!! インテリアとかもすごい可愛い☆
冬場は雪が降るの?!ココ。
犬たちも一緒で楽しい正月だったね〜^^

emi said...

冬場はこのあたりはスキー場なのよ。
オーストラリアで一番といわれてる
スキー場だよ
まだオーストラリアではヒョウしか見た事がないのでいまいち
ピンときませんでしたが。。
本当に、犬と一緒の休暇が一番ですよーー!!