1/07/2012

camping day 1 - 2 At East Gippsland

How have you been spending your holiday?
We had a great fun at camping and hiking!
at spectacular Australian Alps!

First 2 days was camping, we spent new years eve in the deep mountain, 
in peaceful Gippsland.
Luckily, we found a dog friendly great camping ground, where has great facility.
We camp right next to the beautiful river.
also lucky that we have got 4WD and fit and healthy dogs that can make
us keep going to the deep!  We all swam in the river everyday! 
Our own Christmas present brand-new canvas tent works perfectly too!   

いかがお過ごしですか?
私達は真夏のオーストラリアンアルプスをキャンプ、ハイキングで満喫してきました
初日2日は山奥でキャンプ。大晦日というのもあって、行き当たりばったりの
キャンプに少し不安だったのですが、山の奥へどんどん進んで
奇麗な川のすぐ隣に素晴らしいキャンプサイトを見つけました。
4WDでしか入れないので人も少なくのんびりリラックししたキャンプができましたよ
毎日河で3時間程泳いで、ハイキング!琴ニアは一日中大炸裂!
クリスマスプレゼントとして購入した新しいキャンバスのテントも
心地よくて全てがパーフェクト!いい年明けとなりました :)







No comments: