6/04/2010

Quiet beach walk

先日海岸沿いのほうで用事があったので、帰りにMentoneのオフリードビーチに散歩に行ってきました。水はかなり冷たかったのですが、琴は頑張って今期最後の泳ぎをたっぷり存分に楽しみましたよ。来月からは私達二人とも忙しくなる予定なので、こうやって平日午後の静かで晴天のビーチで散歩が出来たのは本当にラッキーでしたよ!
We needed to go to the beach area near Mentone yesterday so took Koto to the off-lead beach on the way back.  The water was pretty cold but she enjoyed short swim and chasing ball in the quiet and calm beach. We will be busy from next month so it was very lucky day for all of us.

No comments: