6/07/2010

Fog made here deeply green

マンキーの調子がいっこうに良くならない意外は 楽しい週末でした。朝一番でボーダー友達とボール遊びをしした後、ハーディングと登山には最悪な天気でしたが両方ともやってきましたよ。7回目のハーディングは久しぶりの練習、悪天候、ドロだらけのアリーナでのレッスンにも関わらず琴はしっかりやってくれました!雨が酷いので早めに切り上げて登山予行練習にマセドンにも行ってきました。普段はオフリードで登山が出来るこの山ですが、ウォーキングスティックを持った登山を楽しむ人達を初めて見た琴は酷く怖がって吠えかかってしまったので今回はオフには出来ませんでした。でもどこも雨やキリのお陰で緑が奇麗でした。  まだまだ練習する事や課題は沢山ですが楽しい週末でした!
Except Monkey is not well, We had a great fun weekend! Weather wasn't good and cold for both herding and climbing mountain on Saturday, we really enjoyed both. 7th Herding practice was a good session even rain and mad pit in the big arena, koto remember what to do after 3 weeks off.  The best thing is catching up with working dog friends and people who loves herding. After the herding, we climb Mt Macedon for our exercise. Koto gots scared of mountain climbers with walking sticks, She barked at them really hard every time she saw them so we couldn't let her off-lead unfortunately but we enjoyed misty-deep green walk for few hours.   

No comments: