3/13/2010

Caring day

 Aesopの化粧水と右は1年以上愛用している琴のシャンプー
匂いも良いしフワフワ、さらさらに仕上がります

今日はパートナーの誕生日でした!おめでとうございます。
特に特別な事をする訳でもなく、朝からドッグトレーニングに行き、公園へ行き、新しいシャツを探したり掃除や洗車をした平凡な一日でした。 彼は先日がホワイトデーだった勘違いしたようで、自分の誕生日はさて置き私にひまわりの花束とチーズケーキとそれから、Aesopのパセリーエキスから出来た化粧水をプレゼントしてくれた! トレーニングでは凄くいい子のボーダーコリーのジェット君が毎日自転車や車を追掛けていると聞いて、一人じゃないんだと思って少し安心した!とても気持ちのいい夜だったので琴を連れてFitzroyで 友人と一緒にワインを飲んだ。
特別な日ではなくても優しさ、思いやり、安心、それからあたたかさを感じたとてもいい一日だった。
Today was my partner's birthday.  Happy birthday! We didn't do anything special, just one of the another weekend.  He thought it was WhiteDay yesterday (White day is Japanese celebration. Men returns small gift to woman for thanking of Valentains day) so he brought gifts to me! Sunflowers, Cheezecake and Aesop toner!! Great presents, I bought him new work top and scarf, and also we went to shopping mall to pick some new shirts for him. 
At the dog school, I heard the story of border collie Jet chase bikes and cars.. somehow I felt a bit relieved and not alone! We also had a beautiful night out with some friends and Koto at Fitzroy. 
It was not special day but felt full of love, caring, kindness and warmth.

No comments: