3/05/2013

Tassie Trip Day 9- Big Raining day-











We were so lucky that weather was absolutely great for the last 8 days!
we finally got strong rain this day - We were planned to go to visit cradle mountain, but we decided to just spend time near where we are staying.  Launceston was one hour away so we went to Thai restaurant and had nice Laksa for lunch!. Nice day to look around the town, 
Then we found small souvenirs at the antique shops (the last picture) for our self,
Cooked nice dinner and did Frisbee at the park.
this was almost the first day that dogs didn't get to swim! 
この日はクレイドルマウンテンに行くつもりだったのですが、
とうとう土砂降りの雨が降りました。
でもタスマニアは雨が多いのにこの8日間はすばらしい天気に恵まれたは
本当にラッキーでした!お陰でこの田舎町付近を探索して周りディーンも私も
アンティークショップで可愛い量りとパスタメーカーを見つけ
お土産に買いました!それからランセストンまで1時間ほどのだったのですが、
タイレストランへランチを食べに行きました。
ゆっくり街を検索するのも好きなので私には楽しかった:)
久しぶりに公園でフリスビーを楽しんだ犬達!
今日はタスマニアに来て初めて泳ぎませんでした!


No comments: