3/27/2013

New building, New Topic









This building is RMIT(My university) Design Hub. It's finally completed last year by Melbourne Architect Sean Godsell. 
We had a first class here, and really love it :) Lights, shadow, wind, facade, many things moves around me. interesting !  It's a shame that we can not use as much.. but it was great place to start thinking this semester's topic. (It's made for Master student's research building)
私の通う大学の新しいビルが完成しました。世界的に有名になったメルボルンの建築士ショーンゴッセルさんがデザインしています。ライト、影、風やファサードが私がうごけば動く、、ミニマルなのに動きがあるとっても心地のいいスペースでした。
修士のリサーチの生徒が使う為私達はなかなか使えませんが いい走り出しでした:)

No comments: