3/29/2013

injection day




its nothing related to the photos but Koto injured her hind leg 
at Running contact training last night... 
Poor girl, she was limping badly today- Niah was also due to get
kennel cough injection, so I took both to the vet today.  Koto has got 
anti-frementally injection and medicine for one week.
I myself also had a injection this morning.. so 
yay~! we all had a injection! Must stay in health!
全く写真とは関係ないのですが、琴がまたまた怪我。。
軽い打撲だと思うのですが、ランニングコンタクトのトレーニング中に
後ろ足をドッグウォークにぶつけたようで今日は朝から激しくびっこ。。
夕方になっても痛そうだったので速VETへ。腫れ止めの注射と薬を貰ってきました。
1週間は安静だそうで、、という事は、、
がーん、、週末の競技会JP3(master jumping)デビューは延期、、
辞退となります。。
そしてついでだったのでニアも一緒につれていってケンネルコフの予防接種を
射ってもらいました。
私も朝、別のようで病院へ行き注射を射ったので、よく考えたら今日は私達仲良く
注射日和となりました!

No comments: