5/31/2016

SA Agility Nationals trip Day:1-2

We just came back from our very first Australian agility nationals trip from South Australia.
The event was hold at beautiful location right next to the Wirrina cove beach, stunning venue at the caravan park, it was fantastic event and organization and truly enjoyed our first Nationals experience.
We also loved most of the courses and enjoyed talking to friendly people.

Day 1−3: When we looked at not so pretty weather forecast, we decided to drive near the event venue but stay on the rental cottage to have a couple of days of relaxing.  We stayed at the town called Goolwa, very laid back harbor town.
The dog friendly cottage we rented was really cute and loved it so much!! especially out door area with big gas heater, hammock and table tennis! 
We had Janapese Nabe at the outdoor with heater, then played table tennis again and again! then go for walk along the ocean. what a fabulous 3 days :D

South Australiaで行なわれたナショナルチャンピオンシップの旅から帰ってきました。
オーストラリアンナショナルイベントは水曜から日曜までの5日間、全国とニュージーランドから集まったチームとアジリティをして上位に入賞したチームがファイナルへ進めるというシステム。結構長丁場のアジづけの一週間です。
イベントのロケーションが本当に最高で凄く奇麗な海のそば 大自然に囲まれたWirrina Cove。イベントのオーガナイズも素晴らしく、更にコースもなかなか楽しかったし、友達と一緒にキャンプができて楽しかった1週間でした。
うちからサウスオーストラリアまで8時間以上かかるので 週末から出発する予定でしたが、嵐のような天気だったので途中でのキャンプは変更してイベント会場から45分程の港町でコテージを借りてそこで3日間ゆっくり過ごす事にしました。 
琴もニアも怪我が治ってまだ間もないので参加は4日間だけにしました。
急遽探して予約したコテージにしてはかなりいい感じ:)







No comments: