8/28/2015

Quick Diary

今日は人生初めての手術(といっても簡単なディオペレーション)でした!
身体に傷一つなし、アレルギーや大きな病気もしたことがなくて、
有り難い事にいままでずっと健康だったので
全身麻酔!結構ドキドキでしたが、あっという間に終わりました。
手術前日はお昼のランチから断食。下剤を飲んで腸を奇麗にして
手術当日は朝から水も飲んじゃダメでほぼ24時間なにも食べなかったので
麻酔からさめたらお腹へった〜って感じでした(笑)

術後は痛いね。。
お腹に穴が三つも空いてる〜
将来のガン予防とになる手術だったので これでヨシとしましょう。



今週末のアジリティ、、ステートトライアルでヴィクトリア州の一位を決める競技会。
5走申し込んでるんだけどなぁ〜
行けたらいいな。
練習したい事が沢山あったんだけど、また練習なしで望む事になりそう。
無理しない様に楽しみます。 

I had a quick surgery on Friday, and it was my very first surgery in my life. 
I never had major illness, or injury, even stitches or allergy. 
I have been very lucky being completely healthy! 
It made me wonder how does anesthetics goes, and stitches.. but everything went ok and quick. 
I just couldn't eat for 24 hours, so felt very hungry and thirsty! 

After the surgery.. yeah a bit painful- I have 3 small holes in my tummy. 

Well, I entered Agility state trial this coming weekend. I hope I can get to run. (should be fine)
but I have to be careful to not open my stitches!! 


No comments: