12/06/2009

Weekend at Daylesford






先週の話だが天然水で有名な小さな街、Daylesfordに行ってきた。琴がカールトンに来たばかりの時からずっと遊んでもらっているボストンテリアの友達Jyu君の家。あいにくの雨だったが元気一杯の2匹を連れて7.5Kmのブッシュウォークをを楽しんできた。途中ミネラルウォーターのくめる井戸があり情緒があってとても奇麗だった。家には鶏が6匹、庭に大きなトランポリンも有り!しかも、ジュウに会うのも久しぶりなので琴は興奮しっぱなし。特にトランポリンはディーンと一緒にジャンプできて かなり楽しそうだった!ずっとしっぽがブンブン。自然と動物とゆっくり触れ合えた楽しい週末でした。

We stayed in Daylesford last weekend. This little town is known for that contains Australia's largest concentration of natural mineral springs. We took our energetic dogs for 7.5km bush walk in the rain!
Our friends got a big trampoline, 6 chooks, and Super ball maniac Boston Terrier Mr. Jyu. He is the first ever friend for Koto and she hasn't seen him for awhile so it was very excitable to see him. She enjoyed the first ever experience of being bouncy trampoline, jumping up and down with Dean absolutely made her happy and excited! She couldn't stop wagging her tail. It was a nice weekend, surrounded by beautiful nature and animals!



2 comments:

Anonymous said...

ジュウの家も素敵!なにゆえトランポリン・・?
いい運動になるんよねコレ。
琴は鶏にどう反応した?鳥類は恰好の獲物でしょ^^
いいなーオーストラリア。
私も田舎暮らししたいぃ!   mika

emi said...

>mika
私も田舎暮らししたいよー
ジュウの家は本当にすてきなんよー
トランポリン付きの家に引っ越ししたんよ。ラッキーよね!
鶏には興味心身。でも頑張ってコントロールしてる。でも鶏が飛び跳ねたり、走ったりするとスイッチが入って飛びつきたくなる様子。
あと2−3回会って、鶏を十分に少し離れた距離から
じっくり観察させてあげたら 慣れてくれると思うよー。