12/29/2014

Camping at Shallow Inlet bush camp on the beach

 Find Koto~











We are camping last weekend at Shallow inlet.  
This is one of our favorite camp spot for summer, the best beach walk with Wilson's Prom's sensational mountains view and sand dune of Sandy Point.  it's perfect spot for water walking exercises. We had very hot 32 degrees weekend -  so it was just perfect weekend for it.   We walk about 2 hours on the beach walk, twice a day! My ankle is a bit sore from walking in the water for long.
There are many fish, and I saw big sting lay as well!! 

And we watched amazing sunset on the beach with dogs. 
Ocean was so calm, 
No-wind, it was almost like a lake. 

Very relaxed!! 
and 
Long long walking..
Very tired :) 

先週末はキャンプへ行ってきました。毎年この時期恒例のシャローインレット。
ウィルソンズプロムカントリーのビーチへ繋がるこの場所は本当に景色がいいし、
海も砂も本当に奇麗なので 4年連続ここへ来ています。
初めて来たときはニアがまだ2ヶ月のパピーだったなぁ
あれから、このビーチを犬達と2時間かけてウォーターウォーキングするのが恒例となっています。普段使わない筋肉を使うので足が本当に鍛えられます。
そして今回はすごーく奇麗な夕日も見れました!
波一つないかなり穏やかな海に沈む夕日、 まるで湖のようでした。

お陰で犬達も私もかなりリラックスできました。
でも本当に長い間歩いていたのでかなり疲れた。。

そして、あっというまに師走ですねーー


No comments: