3/26/2014

indoor banana

We have banana plant inside!!  Out banana plant made many many baby plants which was too much and destry the main plant so we needed to cut them off. 
Oh! I love it, Love having this plant inside the house! 
its giving me a lot of positive energy. 
such a powerful plant :)
外のバナナの木から沢山新しいバナナの木が生えてきました。
でもあまりにも沢山だったし 調べてみたらメインのバナナの木が死んでしまう様なので
小さいのは切ってしまう事にしました。
でもあまりにも奇麗だったので、花瓶に入れて部屋の中へもちこみました。
どうやって立たせようかと悩んでいたのですが、
小さいけど底がコンクリートの重ーい花瓶があったので試してみたら
ちゃんと立ちました♥
家の中で見るばななは何だか凄くエネルギーに満ちていて
見ていて気分が良くなります:)大きいでしょ?
因に外のバナナは4メートルくらいになっています!


But this smile also gives me a Huge positive energy!
バナナの素敵だけど、この笑顔がやっぱり一番のポジティブエネルギーですね

No comments: