2/23/2014

Night Trial and Jumping First Place

Saturday was Night trial! 
So it started at 5:30pm.  Its still nice summer temparature in melbourne now so it was actually great night...

BUT!! it was a bit too big number of people for night trial.  
It actually finished at 12:45am!!! 
When I got home, it was 1:30 am.... :(
After 9pm got very cold and I wasn't wearing enough cloth. 
Also I missed out buying dinner. 
so I was so hungry and cold :(  it was a bit hard night afterall!!

BUT We did 2 runs and Niah was running great! 
we've got 1st place in Excellent Jumping :) 
Agility was 2nd place, Very unlucky that he missed tunnel. 
but He was the fastest dog in the ring :) 
Running Contact was good, he's got both of contact ok. 
It was a bit too high hits and worried me a little bit.. but hit is hit! 
I should be happy with him!
We've got many prizes! So lucky that I didn't only get doggy staff, 
I've got Jamie Oliver's recipe book too ;)


土曜の夜はナイトトライアルでした。
夏の昼間のヒートを避ける為に、夕方から行なわれるトライアルですが
この日は結構涼しくて過ごしやすい日だったので外で座っているのが
心地よかった。。。のですが、、
夜9時を過ぎると突然気温が一気に下がりジャケットじゃないと寒くて震えるくらい!
薄い上着一枚しか持って行ってなかったし、おまけに夜ご飯買い忘れてしまったのに
エントリーが凄く多くて終わったのがなーんと夜の12:45分。。。
家に帰り着いたのは夜中の1:30でした。。真夜中、、
お腹すくし凄い寒いし、もう我慢大会状態でした。。

でもニアくん凄く調子がよくてなんとジャンピングで1席ゲット!
かなり速いボーダー達を3匹抜いての一席だったのでこれは嬉しかった!
そしてアジリティも2席をゲット、タイムでは一番速かったのですが、
小さいリフューザルをもらいクリアできませんでした。
でもランニングコンタクトは両方ばっちり!少しヒットが高すぎたのが気になりましたが
でもヒット出来た事には間違いなし!
喜んでいいはず〜♥

商品いっぱいもらったよ! 
犬の商品はいつも本当に嬉しいんだけど、
今回の新しいジェイミーオリバーのレシピ本は嬉しかったな :)
 

2 comments:

mika said...

おめでとう!! 頑張ったねー!!
すごい賞品の山。コレが日本にもあると、アタシも
ちょっとは頑張れるかもしれん^^
夜、寒いんやなぁ。なんか不思議!
飢えと寒さって耐えがたいな(笑)
次はしっかり準備せんとね〜。

emi said...

ありがとう!
犬のオモチャとかオヤツはいつでも嬉しいけど、
たまに自分へのご褒美も嬉しいものですよね!
帰り道フラフラでした!