2/21/2013

Tassie-Day 2: Port Sorell beach - Driving to East coast

We stayed at Port Sorell's self contained cottage. This cottage was only one that could stay with Dogs in this area - but it turned out really nice. 
Only took us about 15min from Ferry port in Devonport, and owner provided us a list of Dog off lead beaches in this area! very helpful :) 
Beach was just beautiful!! we spend morning 2 hours on the beach walkin at first day in Tasmania ! How beautiful is this sky! 
After the beach fun, We moved to East Coast- which was quite distance driving from North! 
初日はフェリーの到着が夜の7時だったのでフェリーポートから15分程の地域、Port Sorrellのコテージに泊まりました。ここの地域でドッグフレンドリーな宿泊先はここだけ!!でした。。pet連れの場合は+$25、結局寝ただけだったのに高い宿泊先となりましたが、 
でも凄く奇麗で場所も良く、オーナーさんも凄く親切、オフリードOKのビーチもリストにしてあり、本当に助かりました。朝食やミルクも頂きリラックス出来ました。
タスマニアの初日は朝早起きして2時間ゆっくりビーチを散歩! 
空が本当に奇麗、、琴とニアも大はしゃぎ!
チェックアウトをして、いざEast Coastまで一気に向います。
車では約3時間半程かかるよていでしたが、途中でポートソレルのベイにあった
古い船を見たり、滝を見たくて山添いのコースを辿ったので 次の宿泊先へ着いたのは
夕方の5時でした! 




   
Beautiful old ships at port sorell

No comments: