12/17/2012

Happy sunset on the beach

Last week had a very hot days. 
so we drive 1.5 hours on Wednesday night and did
2 hours walking on the beach at Sumers :)
This is our favorite dog beach in Melbourne!
Calm and clear water, quiet and large beach with many
dolphins. I saw sting lay on the shallow beach,
and dead seal this day. 
It was a bit shocked to see sting ray and salmon swimming!
It's nearly Christmas, and It is still feel strange to be summer 
during Christmas season to me :)
先週は暑い日が続いて水曜日は37度まであがっていたので
渋滞を我慢して1時間半かけてメルボルンで一番お気に入りの
サマーズのドッグビーチまでいってきました。
誰も居ない海岸沿いを2時間以上歩きました。ここは本当に
静かで海も奇麗、ビーチのすぐそばまで
イルカがやってきます。 この日は50cmくらいのレイ、サーモンが
泳いでいました。あとアザラシの死骸も見ました。
もうすぐクリスマスですね。
もうオーストラリアに移住して8年ですが、未だに真夏の
クリスマスには馴染めません(笑)











No comments: