9/25/2011

training diary




先週末から今週にかけてのトレーニングです。
サイドからのストレートジャンプのサーペンティンはかなり練習しているのですが、
なかなか私のコマンドが追いつかない状態で、問題は私!
ニアは凄く良くなって来ています。楽しそうに走ってくれてるのをみるのが嬉しいですね
2x2とシーソーもやる気も自信も付いたようていい感じ。
今週は2x2をストレートからー6本にしてみるつもりです。
それからシルビアのクラスはリピートクラスを申し込みしました!
最後のレッスンには追いつけませんでしたがアジリティの楽しさを本当に教えてくれる
素晴らしいクラスなので継続して次のクラスではコンタクト、スラ、シーケンスを中心に頑張ります。
training diary videos from last weekend to this week day. Serpentine has been very difficult one for me,
because my cue is always late! Niah is doing very good but someone has to practice is ME;)
2x2 and teeter is getting better too! We will make poles straight this week and add another set of 
2 poles. Also I decided to repeat Silva's class.  It is such a great class and all I have been learning is 
how fun is training dog and agility!  I will be focus on running contact, weave, and sequences this time!

No comments: