5/24/2010

Inspired a feeling of enthusiasm


ベルリン在住のアーティストの友達がメルボルンへ来て1週間 琴と私と遊んでくれました!知らない人と打ち解けるまで少し時間の掛かる琴ですが、彼女とは初めてあった瞬間から完全に意気投合!本当に沢山遊んでもらいました:)彼女のパワフルエナジーにはいつも圧倒させられますが 色々な話をして彼女の観点、思考 彼女の哲学などから沢山の事を教えてもらいました。特にバブル経済のオーストラリア、この波にのまれそうになってる所を助けてもらった感じ♪本当に心からリスペクトできる人とゆっくり話が出来るのは刺激的で◎!パワー充電ができた1週間でした。彼女の滞在中の1週間は晴天で温かい日が続いたメルボルンでしたが今日から曇りのち雨。。私も風邪をひいてしまいベットから書いていますが気分は晴天が続いてます。 My Artist/Musician friend who lives in Berlin came to visit Melbourne! She stayed with us for a week and we had an exciting fun times with her. Koto usually gets timid when she meeting new person, but she loved my friend from the first sight, first moment and they build an excellent relationship. She has such a powerful/positive energy and we loved hearing her philosophy, story from Berlin, how she feels about Australia from her perspective. It was inspiring week for all of us!! After she left, Melbourne started to rain.. I've got a cold and writing this on the bed, but I feel that I have continues clear blue sky in my mind.

2 comments:

mika said...

すごくおしゃれでカッコいい人やね〜!
何系のアーティストさん??
誰かとの話の中でヒントを得られるのって
いい事やね^^
頑張ってみてね!!
風邪は大丈夫?温かくしてくだされ〜

emi said...

>mika chan
本当に凄くおしゃれでカッコいい人です♪彼女はDJ/Musicianで音も本当にカッコいい!この写真の場所は一緒に行ったHunging Rockだよ!覚えてる?風邪はだいぶいいよー。ありがとう