5/10/2010

fire, storm, and hiking



久しぶりにBrightonのDog Beachへ行ってきました。いつもは100匹位の犬が必ずいるポピュラービーチですが金曜日と嵐の前の静けさのお陰で完全貸し切りのプライベートビーチ状態でした!雨雲が迫ってくる中、たっぷりフリスビーで遊んで、外食をして帰ってくると、ウチから2軒目の家が火事!すごい数の野次馬!消防車6台とパトカーやヘリコプターまで駆けつける大騒ぎでしたが、嵐のような雨のお陰ですぐに火は消えました。琴はずっと興奮が酷かったのでひさしぶりに膝の上で抱っこしていると珍しく少しおちついてくれましたよ!騒々しかった翌日の日曜は山へハイキングへ行き、紅葉を見てリフレッシュしてきました♪

We went to the brighton Beach on Friday night, because of the thunder storm was just passing through, we had a private beach for half an hour! enjoyed frisbee on the beach with Koto.   Then when we came back home, there were many people around our house.. There was a fire at 2 houses next to our apartment.. Six fire brigade police cars and helicopter came down for this fire.. wow!! The fire gone down pretty quickly because of the rain but it was pretty dramatic Friday night.. 
Pictures are from sunday hiking autumn leaves.  


1 comment:

mika said...

えー!火事は大丈夫だった?騒がしい音に
琴の反応が気になるけど。。
1枚目の写真風強い!?琴の毛がっっ ^^;
紅葉の写真はすごい好き♪色のバランスが綺麗!