5/12/2010

6th Herding lesson!



ローカルテレビ局の新しい番組"Talk to the animal"の撮影会がハーディングのスクールであり、琴とパートナーがインタビューされました(笑)インタビュー内容は、、車を追掛けてしまう癖を直す為ハーディングレッスンに励む都会に住む牧羊犬のボーダーコリーとその飼い主。。笑ってしまいますが 私達は本気です。こちらのアイドル的存在の女獣医ドクターカトリーナと一緒にハーディングを楽しもう〜♪といった内容。日本で言うベッキーの様な存在かな。ハーディングデモは私の大好きなトライカラーのバイアイのボーダー、ボニー!彼女の素晴らしい姿がテレビで見られます。6月上旬に公開されるのでまた報告します。
The new local TV program called "Talk to the animal" crews came to shooting at our herding school, Diggers rest.  It was a fun day and my partner and Koto was interviewed!! "Border Collie living in the city of Carlton coming to practice sheep herding to stop her from chasing fast moving objects!!   hahaha--.. yeah its pretty funny story but no matter anyone think...we are very serious and we just wanted to practice herding on this day too!!.  I will report again!  Koto is improving a lot. She hasn't chase for awhile and calming down :) This show will be on TV in early June

2 comments:

mika said...

これまたスゴイっ!!
それ絶対見たいから録画しといてね
恵美はよくTV出るなぁ^^ (出るのDさんだけ?)

emi said...

>mika chan
DVDで貰えると思うので 入手次第
送るね〜♪
出るのはもちろんDさんだけです(笑)