9/28/2014

Orenius/Emanuelssonl Course2-1 with Tricia



I spent the most perfect/beautiful 25 degrees Saturday morning with my agility friend Tricia,  at her agility field in Daylesford. 
She lives in the most gorgeous property, and her agility field is surrounded by forest with many birds, and occasional alpaca visit! 
Not much photo of her place but we train o/e course1 together.
I've been only training at my little backyard in small section, so it was great to run in a actual setting, and Niah was very efficient with my que, He is not a fast runner, but I am very happy with him!

土曜は25℃、晴天と最高の天気! 久しぶりにアジ友達のトリシアとSassyと一緒に
o/e(Orenius/Emanuelsson Online course)のトレーニングをしてきました。
彼女のアジリティフィールドはステートフォレストに囲まれていて 鳥達がいっぱい。
馬やアルパカもたまにフィールドを覗きに来てくれんですよ:D
写真は殆ど取っていませんが コース1は無事に完走できました〜
ニアはあまり速い犬ではありませんが、彼は本当に私の動きをしっかり見て
無駄な動きはせず、すごく敏感に動いてくれるので ありがたい事に
本当に走りやすいのです。
最近琴とアジができていないので 速い犬とのアジの感覚を忘れてしまいそうですが、
ニアとならハンドリングの練習が効率よくできます(笑
私にはパーフェクトなんです!


No comments: