6/26/2014

Winter Solstice Beach




Last Sunday, Winter Solstice was here in Australia. 
The shortest day in the year is just finished. 
We are getting into the most coldest, and wet winter season
but the day will get longer from now on. 

We enjoyed our shortest day at the beach for two days in low! 
We missed coming to the beach :)

先週の日曜日は冬至でした。
一年で日が一番短い日。
そしてこれから2−3ヶ月は一年で一番寒くて雨の多い真冬に入ります。
でも日は少しずつ長くなります。

そんなを冬至の週末、久しぶりに天気が良かったので
2日間つづけてビーチで散歩をして過ごしました。
久しぶりにきたビーチは意外とにぎやか。
泳いでる人までいました(笑)
私達は夕やけの時間まで10キロくらい歩きました!

No comments: