10/02/2013

Mind resetting!


Oh my! My uni's final year is very intense and keeping me thinking/working a lot!
Really enjoying my project and finally moving towards to the end :)

I saw such a beautiful cloud when I am resting in between study. 
I had a totally empty mind in a moment looking at those clouds. 
It really made my brain rest :) 
卒業制作の追われている毎日です。本当によく考えさせられるコースで
いつもこのプロジェクトの事で頭が一杯、でもだから楽しいのかな。
この前本当に奇麗な雲をみました。なんだかボーと眺めていたのですが、
その間頭のなかが空っぽになり何も考えていませんでした。
そんな一瞬の出来事だったのに、ふと我に返ったときは頭の中がすっきり。
忙しい時は本当に大切ですよね。こういう時間。



And here is some of my drawings from my final project. I am proposing to make a pavilion in the museum landscape.Yes, its Interior project, but it's in the landscape - that is a challenge how to 
create poetic + sensational space, connecting with the environment. More to follow!

そしてプロジェクトの途中経過。まだまだデザイン段階ですが、現代美術館の彫刻のある庭の一角にピクニックのできるスペースと小さなキオスク(ティーショップ)を計画してデザインしてます。ランドスケープの中にインテリアを作り出す、外と中の関係を極限まで曖昧にする。仕掛けはスクリーンと隠れたインテリアにあります。また報告します!


 

No comments: