4/23/2013

Koto's progress

I was thinking of this operation will be "day-surgery like" easy process. 
but I was in huge shock when I saw her came back home. (partner went to pick her up from the vet)
Her wound was huge, and she had to have 4x drainage pipes on her neck around her operation wound.  She was totally in shock and strong pain. it was just made me sad. The last few days were pretty emotional, looking after her.
She is recovering. Wound is healing.  She is feeling better and better every next day. but strictly no exerciser for awhile. Well done Koto, You  are such a strong girl. Must have been so scared but you did great job KotoFew more weeks, then you will feel much much better!  :)  
琴の今回の手術はあまり大事ではないと思っていたのですが
琴が病院から帰って来た姿を見たときはかなりのショックでした。
とにかく傷口が大きい。夫がVETに連れて行き、私は詳しい話を聞いていなかったので、実はこんなにおおきなオペレーションだったとは想像もしていませんでした。てっきり皮膚のしたのデキモノを取り除くくらいの日帰りの手術を想像していたので傷口を見たときは唖然。。さらに化膿しないように膿みを出すためのストローの様なパイプが 傷口の周りの4カ所に5mmほどの穴をあけられ刺さっていました(泣) もちろん本当は3日間入院のはずなのを VETが大嫌いな琴を心配して、私達が無理矢理家に連れて帰って来たのでこんな状態だったのですが、痛々しくて本当にエモーショナルな一週間でした。今日は手術後3度目の検診だったのですが、傷口も随分落ち着いて来ています。あと琴も随分気分が良くなって来ている様です:)
とにかく頑張ったね 琴ちゃん。 後少し!!がんばろうね

No comments: