10/27/2014

super cake on my birthday :D



It has been very busy last couple of weeks. 
I started new job and it was very hard, but there were few really great nights 
in between busy days too. 

I had my birthday last week, and I've got this most beautifully designed and most delicious cake from my work boss!
It was made by "Pistachio, Green tea, Yuzu, Blackcurrant with white chocolate!!"
and Fresh Yuzu Jelly did incredibly matched with pistachio cake and black currant cream...
Isn't sounds amazing!? yes, Taste was even better!
I was too busy at work, so no party or no present.. but just went out for beautiful dinner with my husband Dean, and had this cake for desert! yum!
It was a wonderful little night :D 

新しい仕事が始まってから本当に忙しくて大変だったこの頃ですが、
忙しさの合間に夫のディーンや友達と食事に出かけたりして息抜きをしています。
アジリティトレーニングは時間がなくて完全にオフ。。。

先週の21日は私の誕生日だったのですが、会社のボスがバースディケーキをサプライズを
プレゼントしてくれました。 美味しそうでしょ?
デザインも最高だけど、お味も最高でした。
"Pistachio, Green tea, Yuzu, Blackcurrant with white chocolate!!"
この上に乗ってるジェリーがゆずのジェリーなのですが、
これがかなり酸っぱくて フレッシュなユズの香織が口の中にピスタチオやグリーンティの味と一緒にふわっと広がります。柚子好きには溜まらないケーキでした!
夜はディーンと一緒に久しぶりにお洒落してイタリアンを食べに行きました。
パスタも本当に美味しくてとってもいい誕生日を迎えられました!





No comments: