10/27/2014

Knox trial






Trial on 25th October was great! 
I've done 5 runs with Niah and we've got 3 passes, 1st, 3rd and 4th on Masters jumping and Agility :DThere were about 90 dogs on each runs, including very fast dogs and experienced handlers !
2 other runs were just one bar down! Really happy with our result!
Koto testing 1st place prize toy! 
She says, "It's mine!! "

25日のトライアルは絶好調でした。マスタージャンピングとアジリティを5走して3つもクリーンラン!1.3.4席を貰えました〜
あとの2走もバー一つだけだったので素晴らしい結果の日となりました!
最近忙しくて全然アジリティしてなかったのが良かったのかな(笑
いい子にお留守してた琴が疲れ果てた弟の為に、1席のへんてこなオモチャを
お試し中。。いつの間にすっかり琴のオモチャとなっちゃいました〜

No comments: