7/11/2012

Japan -Kyushu Oita-

I'm finally back home from Japan. 
It was just great experience, I could finally visualised how is reconstruction going in Tohoku area after Tsunami. 
I could revisit my hometown and see my family. 
I could see my old friends in Tokyo. 
Full of stories. but start with some photos of my home town in Kyushu. 
やっと3週間の日本の旅から帰ってきました。
そしてやっと東北の人々と話をして復興状況を目にする事が出来ました。
それから実家に帰って家族とゆっくりしたり、
3年間会えなかった東京の友達と会えたり。
色々な事の詰まった3週間でしたが、まずは九州までの道のりと
田舎での緩い穏やかな時間の写真から。



 黄色い飛行機から富士山が見えました
Mt.Fuji from my yellow airplane.





山でワンコと姉と一緒にフリスビーで思いっきりあそびました.
Enjoyed frisbee in the beautiful mountain with my sister and her dogs.  

No comments: