3/10/2012

we are good !

We haven't been to obedience for nearly 6 month!
Time to learn more socialization and manners!
Even though 6month of absent, Niah passed level check test 
after not practicing anything! 
I was the one who needs remember what to do!!
And here is my poor unlucky girl, 
Her wound got infected a little and she had a lots of pain
entire week.
No-Run, No-Agility, No-Ball for one week, plus wearing my 
T-shirts for a week..  
Wound is dried and looking good today,
and she is feeling much better this morning! 
hopefully she can run again next week!!

ニアとのオビのレッスンは完全に行っていなかったのですが、
社会科不足でだと思い6ヶ月ぶりに学校へ戻りことにしました。
そして突然のレベルテストだったのですが、28/30でパス。
ほぼパーフェクトでした:)
そしてついてない琴ちゃん。
抗生剤を飲み終わった日に傷口が化膿してしまい
今週は本当に痛くて辛い1週間でした。
1週間私のTシャツを来て全く走られませんでした。
でも今日は傷口もきれいになり気分もすっきりの様子!

No comments: