4/27/2011

The last Easter holiday

koto practice 2o2o 
 Grown up Kelpie puppy (Niah did Judo match on December!)
 Niah's half brother Rum Runner! He is 10 month old, (Cree x Chip)
 Looking at Sheep. 
Australian Man and Australian dogs!! Looks very alike!
 Looks alike here as well! Tiggy and English Sheepdog /4month old puppy
Australian kids and Australian puppy! aren't they beautiful?


Koto and Niah had a great day at agility and herding lesson.
Niah was only 14 weeks old when we did 1st herding lesson, so we thought he will be more enthusiastic and run faster or bark at sheep but he was still very calm and steady towards to sheep as before and kept great distance with them! 
Koto still runs very fast and bark as usual but she was listening to Dean's command straight away and worked for him this timel!  
It was great result for both of them and we were very happy!Niah finally met his half brother Rum (Cree x Chip) at herding lesson. Rum has shiny and smooth coat, and pretty small body.  Niah was already a little taller than him! He is 3 month older than Niah.
Herding was a little too busy so we left early and went to Mt. Macedon for hiking on the way back!  It was great day!
琴ニアをつれてアジの練習のコートを1時間借りてコンタクトとニアのトンネルとターンの練習をしてきました♪ 楽しかった!
その後向かいにあるハーディングレッスンにも寄って行きました。久しぶりのレッスンだったし、前回はニアがまだ生後14週のパピーだったので今回は少し気合いを入れて行ったのですが、ニアは今回もしっかり羊との一定の距離を守ってディーンのコマンドをしっかり聞いてました! 素晴らしい〜!琴も相変わらず吠えるし、走りすぎるのですが、アジリティの練習の成果なのでしょうか、コマンドの効きが素早くてセルフコントロールしてました!
良い動きをしてくれたので本当に嬉しくなりました!ニアのハーフブラザーのRUMにも合えました!ラムはCree x Chipの子供で、ニアよりもの3ヶ月お兄ちゃん。ニアとは違って毛並みがツヤツヤで身体も小さくかなり可愛い!ニアは既にラムよりも背が高かったです。
イースターの為かなり込み合っていたので早めに切り上げてハイキングまでしてきました!充実した一日でした

No comments: