2/09/2010

Beaches at Margaret River -W.A.-


森の散歩の翌日、この初めの写真の森林に囲まれた河でカヌーに初挑戦した!カヌーでは森林浴をしながらゆっくりリラックスできる物だと思っていたら大間違い!かなり大きな川で海の入り江なので海水でサメやエイがいるらしいので、パドルが緊張から上手くできず、明日は筋肉痛間違いなし!休む暇もなく次の目的地まで海岸沿いをひたすら160キロ程走りサーフィンで有名なマーガレットリバーへ。ここではサーフィンのチャンピオンシップが開催される場所で、オーストラリアでは波が一番高い事でも有名。私が訪れた時間には波は殆どなく緩やかな朝のビーチだったが本当に美しく、水も空も砂もパーフェクト!感動的でした。遠かったけど 本当に来て良かった!

After the forest walk, we started missing beaches again. Drive back up to the north towards to Perth along the coast side, and we've got to the next camping spot Yallignup National Park at Margaret River. From my life experience.. Beaches at Margaret River was one of the most beautiful place in Australia! I was just fascinated with taking this beaches photos! it was very rewarding place to be in the end of the day!

No comments: