11/05/2012

tadaima !













We are back from Trial trip!
wow, we loves country side trial. 
this weekend was 3.5 hours drive from Melbourne near the beach. 
and beach and sky was crystal clear blue! beautiful Australian landscape and 
many healthy live stocks everywhere we go!
I didn't get single qualify but Niah did great runs for me.
And wow, Koto and my husband got 4x First place!!!
Koto was connected with Dean so tight and they did beautiful runs.
we were very happy that Koto is finally getting used to Trial environment
and she is switched on to Agility now :) We have 2 more trials in this year. 
I would love to get out of Novice in this year. I will do our best@@
アジリティ遠征旅行から帰ってきました。
メルボルンから3時間半の海沿いの田舎街でのトライアルだったのですが
海と空がクリスタルクリアーな青。ランドスケープも本当に奇麗だし
どこをみても動物が沢山いる街で 景色もトライアルも満喫しました〜。
残念ながら私とニアはパスできなかったのですが、ニア君
素晴らしい走りをしてくれたので大満足
そして琴ちゃんがなんと1席を4ランも獲得!ノービス脱出しました〜
琴がトライアルの環境でこんなに落ち着いていれたのは 
初めてだし、ディーンとのコネクションも凄くよくて先生やジャッジ、仲間達にも
大絶賛されてました!
随分慣れて来てくれたしアジを本当に楽しみ出したようです。
商品でドッグフード12キロ、ドッグベッドダグリードおやつなど沢山貰いました!
写真はトライアルから10分くらいのドッグビーチ。
奇麗〜〜  トライアルの写真はないのですが、このトライアルの写真に写ってる人とワンコは
日本に行ったブルームーンビルの同体のスカウトちゃんだそうです。
グレースとジュークのコです。  小柄で凄く速いコです。
今年はあと2つ程トライアルがあるので 
ノービズ脱出めざて がんばります@@


No comments: