10/23/2012

Handling Class course#1

We couldn't do any agility training for the winter so I had nearly 4 month break with Silvia's online 
lesson, but we are finally back,  My school is nearly done!
It's time to catch up and have fun in summer training :)
Here is our Handling Class Course #1 
We couldn't finished all! but we had a great fun!  
冬の間はアジのスクール以外では 雨が多くて庭も公園地面がゆるゆるで
アジリティの練習が出来なかったのですが、やっと乾いて来ました。
学校のあと少しで終わり。
シルビアのオンラインコースは4ヶ月程お休みしていましたが、練習再開しました :)
気を取り直して1からやり直します。 結局このコースは全部出来なかったのですが、
思いっきり走って楽しんできました。 
ちなみにこれは2ヶ月以上前のビデオです。 
シルビアからニアのタイトターンと裏飛びそれから犬のライン、私のキューのタイミングが
グレイトだと褒められましたよ :)褒められるとやる気がでます
やっぱりPositive Reinforcement Training !人間も犬も一緒ですね

 


Silvia told me Niah's wraps and out is great, my ques are on time! :) Yay!
So good to have a great teacher who is always positively reinforcing us
 

No comments: