3/22/2011

19.03.11 wedding





It is finally official! we've got married on 19th of March in Daylesford, victoria. 
It was sunny, warm day and glorious full-moon night with our special friends and family. My beautiful dress was made by my mother.  I have gave greatest respect to her at the ceremony.  Also we gave one minute silence before the ceremony statrs for people who affected by Tsunami disaster. 
Thank you very much for people participate to make our special day and had a fun and laugh with us.  
some photos from our ceremony!
2011年3月19日、ディスルフォードで結婚式を行いました。やっと公式カップルになれましたよ♪素晴らしい雲一つない温かい日、おまけに20年に一度の大きな満月までに応援してもらい本当に恵まれた素敵な一日となりました。この本当に奇麗なドレスはおばあちゃんからの母へのプレゼントの着物を母にリメイクしてもらい送って頂きました。 母には敬意の言葉を式の中で言わせてもらいました。それから式が始まる前に津波で被災した方達へ1分の黙祷をしました。いいエナジーになって日本まで届くと信じています。一緒にお祝いしてもらった友達や家族に本当に感謝します。ありがとうございました。

2 comments:

Anonymous said...

ご結婚おめでとうございます!とっても綺麗です。ドレスもとっても素敵!!
今頃お式かしら~と思っていましたよ。
本当に天気に恵まれて良いお式だったみたいですね^^
これからも素敵な2人でいてください。

落ち着いたらCityでお茶でもしませんか?

琴ちゃん、ニア君はいい子でお留守番していましたか?^^

Lunaママ

emi said...

>luna mama
ありがとう♪素晴らしい天気、満月で本当に良い日でした。
シティでお茶!!是非是非〜
なんだかずっと忙しすぎて
ルナちゃんのネームタグを作れてなくてごめんね

琴ニアはケンネルに預けたんだけど
忙しすぎて2匹の事をあまり考える暇さえもなかったので帰ってよかったかも! たまには良いですよ(笑)